Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. februar 2014

Jaloux trailer trash bitch

Yeah. Jeg har inviteret de sviger-gamle på oksesteg på torsdag. Det bliver hyggeligt. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget, for jeg er ret god til at lave gammeldags oksesteg. Jeg håber at det bliver en succes på torsdag, så! Haha - det skulle lige være, at det blev en fiasko!

Jeg har noget, jeg har gået rundt og tænkt på i lang tid. Men det er så fjollet. Jeg VED godt at det er fjollet, jeg ved det godt, for sådan er det jo bare. Men jeg har alligevel... Nej, jeg er egentlig ikke i tvivl. Jeg ved godt at det er fjollet. Men der er da et lille stik af jalousi, og jeg føler at det vokser jo mere jeg tænker over det. Jeg burde gribe fat i ham og sige "skat, hvad mente du, da du sagde det dér?" - men der er også lidt stolthed, der spiller ind. Jeg vil ikke degradere mig selv til at være en jaloux trailertrash bitch. Jeg synes bare.. Nej. Jeg må skyde det væk.

I dag skulle jeg have været på hospitalet, men måtte aflyse pga kramper. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar