Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 22. februar 2014

Frisk brise!

Jeg har sådan en craving efter at komme ud og få frisk luft. Bare... ud.  Mærke vinden i håret. Kulden i ansigtet. Jeg har meget ondt, men det må slås ned. Jeg må eventuelt tage en pille. Jeg har fået syg kløe i hovedbunden. Frygter faktisk lidt, at jeg har fået lus. Det kan også være et pludseligt ophør med Bettamousse. Eller en opblussen af eksemen. Måske kan jeg ikke  tåle shampooen, måske har jeg ikke skyllet den ud godt nok. Jeg kan eventuelt få René til at tjekke. Jeg ved ikke helt, om jeg magter lus. Jeg har aldrig prøvet at have lus, men det er vist sådan noget med at alt ens tøj og sengetøj skal i fryseren, ikke? Jeg forstår det ikke sådan rigtigt...

Min støvle er gået i stykker. Det øverste spænde er løs. Dvs. hele velcrobåndet er til at pille af. Sur røv. Jeg overvejer at gå i bad. Det er et godt tidspunkt at gøre det på, nemlig. Når nu jeg absolut skulle vælge et mørkt tidspunkt :/ Klokken er knapt 20 i 19 :)

Jeg ved ikke, hvad jeg skal bagefter, men senere - der skal jeg ud og gå! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar