Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 24. februar 2011

Jeg er forfærdelig - og på skrump!

Hej. Jeg er gået på alvorlig slankekur i dag. Det er jo supercool. Jeg glæder mig til at komme ordentligt i gang. Jeg skal have frugt i dag, og gulerødder - René er lige nu på vej ned og købe det, og så kommer han lige hjem med det, inden han og Basse kører til Lund. René skal fikse en computer for Basse. Som faktisk også hedder René... Hehe.

Men jeg har indtil videre holdt det godt, det går fint og jeg er tilfreds med det hele! Det ser ud til, at jeg kommer til at klare det i dag. Jeg er glad for mig selv! Jeg håber på at have tabt 1-2 cm i løbet af de 4 dage der går, før jeg skal måles igen! Hehe. Super!

Jeg har gjort køleskabet rent i dag, og smidt halvdelen af vores varer ud, fordi de enten var ved at udløbe, eller fordi jeg ikke havde nok tilbage til at der var grund til at gemme det. Så derfor skal jeg ud med skrald i dag - det gør jeg, når jeg alligevel skal ud og hente varerne på parkeringspladsen. Det er fedt, at jeg har fået gjort køleskabet rent - det trængte til det, og det er rart at jeg har fået ryddet op derinde - det trængte det også til! Hehe. I går fik jeg gjort det meste af lejligheden ren, og det er skønt at være her nu - det giver ro i sindet og det er rart. Skønt. 

Jeg savner allerede René, som netop er gået. Haha. Jeg er forfærdelig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar