Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 8. februar 2011

PAINT - hvad skal der dog blive af ungerne?

Ej, for pokker... Det dér billede, jeg har sat ind af mig selv, vil bare ikke fungere i ordentlig størrelse. Derfor vil jeg indsætte det her, fordi den lille bitte størrelse ikke er til at se, hvor absolut smuk jeg er i dag!

I dag. Helt frisk og herlig (selvom jeg ser træt ud)

Nogen har malet på min postkasse. Jeg tænker sådan lidt... Når nu man ABSOLUT skal tegne på folks postkasser med sprittusch, hvorfor så skrive "PAINT"??? Det er da dybt uopfindsomt! Men jeg har forsøgt at fjerne det med klorin, det er ikke helt effektivt, men jeg har ikke noget terpentin. Så det skal jeg altså købe. Satans. Møgunger, der ikke kan opføre sig ordentligt! Jeg håber ikke, at postbudet lægger sin hånd på det sted, hvor der er klorin - jeg har "lagt" postkassen i blød, det er da først nu, jeg kommer i tanke om, at klorin er lokalirriterende, og at han kan få udslæt og alt muligt... Fandens. Så må jeg derud igen... Men hey - så kan det være, at nogen har puttet post i lortet. Og måske endda noget dejligt post. Det elsker jeg. Post. Det er ligefør regninger er cool - bare noget, man kan åbne, mens om ikke er husstandsomdelt som f.eks. reklamerne for Klasselotteriet. Dumme breve. Nu vil jeg gå ud og fjerne klorinen. Det er bedst. I hvert fald for postbudet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar