Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 8. februar 2011

Til mine veninder!

Jeg har en del veninder. Nogle er bedre end andre, men det er jo ikke den slags, man tænker på, når man tænker på sine veninder. Det er mere "hvem er jeg i humør til i dag" - og det kan være dem alle sammen, eller det kan være forskelligt fra dag til dag. Jeg synes at mit skifter lidt, sådan, fra dag til dag. Visse mennesker kan jeg altid tale med. No problemo. Da jeg var yngre, havde jeg veninder, som sagde at vi skulle være veninder resten af vores liv - at vi skulle blive gamle sammen. Der gik ca. 6 måneder, så var de skredet. Det kan jeg ligesom ikke bruge til noget. Jeg må have veninder,som jeg kan stole på. Og det har jeg. Jeg har dejlige, fantastiske veninder nu, som - jeg ikke ved med sikkerhed, men har en idé om - ikke pludselig skrider. Skulle de gøre det - blive træt af mig, eller måske sur på mig eller glide væk fra mig (eller omvendt), så gør det egentlig ikke det helt store, eftersom jeg stort set kun har venner i den virtuelle verden. Jeg har 3 veninder i virkeligheden, og jeg må indrømme, at jeg stort set ingen kontakt har med dem. Jeg følger ikke med i deres tilværelse, og jeg gider egentlig heller ikke sådan rigtig. Jeg er glad for dem og sådan noget, men... Skriver de ikke til mig, skriver jeg ikke til dem. Hvis man ikke har Facebook er ens venskaber dødsdømt, åbenbart. Well. So be it. Jeg skal ikke have Facebook.

Men det, jeg ville, var egentlig at dedikere denne sang, "My Friend" af Groove Armada, til mine dejlige veninder - hele bundet - og jeg ved godt, at meget få af dem kommer til at læse dette. Men dem, der gør, skal alligevel have tak for at de gider at læse med, og de skal have tak fordi de er gode veninder for mig. De gør mig alle godt, og alle er søde og rare overfor mig, stort set altid, og de tilgiver mig, når jeg mine hidsighedsudbrud. Det er ikke en selvfølge, og jeg er meget glad for, at de føler at de er glad for mig, selvom jeg måske har svinet dem til. Undskyld til alle jer, som har oplevet det. Og undskyld til alle jer, som kommer til at opleve det.
"My Friend", Groove Armada

Ingen kommentarer:

Send en kommentar