Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 31. marts 2016

DONE!

SÅ! Nu har jeg sgu fået lavet den musikblog, jeg har snakket om i flere dage og tænkt på endnu længere. Jeg er gået i en helt anden retning, end jeg havde forventet og lavet et orange look. Orange er ellers ikke min farve. Men logoet, jeg havde designet, var jo orange, så det blev bare så godt, syntes jeg. Jeg når jeg kigger på den i dag, synes jeg stadig at den ser godt ud. Jeg har ikke anmeldt nogen plader endnu, fordi det kommer til at foregå på ugebasis. Og eftersom jeg først har haft mulighed for at gå i gang i dag, er det om torsdagen, der kommer nyt op. Derfor er det første indlæg bare en velkomst til bloggen. Men jeg synes at den er blevet meget pæn, sådan, alt i alt.

Hvis DU har lyst til at kigge forbi siden og tjekke den ud, se, om det er noget for dig, eller måske kender en, der vil kunne lide den, så er adressen her, og jeg vil fremover have den liggende på listen over links der er cool :)


Ud over det, har jeg snakket med min læge, og jeg er clearet - jeg er ikke syg længere. Hverken blodprøverne eller røntgenbillederne viste tegn på infektion, så jeg har ikke kold lungebetændelse længere. Jeg snakkede med ham i morges, og pludselig lød det på ham som om det hele faktisk var meget værre end jeg selv havde antaget.  Som om jeg havde været døden nær. Men sådan var det jo ikke. Det føltes i hvert fald ikke sådan.  Det må jeg sige, altså, udover lidt opkast til slut i antibiotikakuren, var den eneste ting, jeg døjede med, sådan set træthed. Ja, og så den der rallen, men den generede ikke supermeget. 

KBJ, som jeg var hos i dag, vil søge et legat til mig. Det er på 3.500 kroner, mener jeg at han sagde. Han gav mig også en henvisning til en psykolog, som han plejer at henvise sine patienter til. Han udskrev en kopi af hendes hjemmeside til mig, så jeg lige kunne læse lidt om hende, og se, hvad det drejede sig om, og han sagde, at vi hører fra ham eller min læge en af dagene, ang. en henvisning, og når det sker, kan jeg kontakte hende og ringe ang. en tid. Hendes praksis er i Solrød Strand. 

Min veninde kommer måske med Renés gave i dag. Det håber jeg. Jeg glæder mig til at skulle pakke den ind! Haha. Han får en rigtig tøsepakke, for jeg har besluttet mig for, at den skal være fra Emma. Han får en "hjemmestrikket" gave af mig :)

 Jeg er glad i dag, godt tilfreds, bortset fra at jeg ikke har fået min nye seng endnu, jeg har makeup på, oven i købet, så ja, jeg er godt kørende! Jeg har det sgu fantastisk i dag, det er en perfekt dag! Jeg var lige ved at blive scammet af en mand nede ved Kvickly, men yours truly var smart i sidste øjeblik. En mand kom hen til mig (jeg sad på en bænk og ventede på René, som var i Kvickly) med sådan en mappe, og han stak den i hovedet på mig og lavede nogle tegn til mig. Jeg kiggede på det der papir og læste at det var en underskriftindsamling til et eller andet med døvstumme. Jeg skrev "Rikke" men stoppede så og læste hvad der ellers stod. Der var 2, udover mig, som havde skrevet under, og deres håndskrift var ens. Derudover skulle man donere penge. Den ene havde doneret 300 kroner, den anden 200 kroner. Jeg forsøgte at kommunikere til ham, at jeg ikke havde nogen penge. Han viste mig med ret tydelige fagter, at jeg skulle tage mit visakort og putte det ind i en hæveautomat. Jeg forsøgte at fortælle ham, at jeg ikke havde nogen penge på mig. Og at jeg ikke havde mit visakort på mig. Det havde jeg faktisk heller ikke. Men jeg vidste at René ville komme ud lidt efter, jeg kunne jo have bedt ham om at vente. Altså, ham scammeren. Men da jeg fortalte René at jeg havde valgt at "vifte scammeren væk" med en "I'm sorry" gestus, fortalte han, at han var blevet passet op af den samme mand henne ved Kvickly, og at han var vendt om og gået, da René havde sagt at han ikke havde nogen penge. Så helt døv var han ikke. Men han fik da at vide, at jeg hedder Rikke. Det er der mange, der gør. Heldigvis for det :) Tænk hvis jeg hed noget virkelig sært. I gamle dage gav man pigebørn navne efter deres fædre, ligesom med drengebørnene. Derfor var der navne som Hansine, Andersine og Rasmine. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar