Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 15. marts 2016

Klippe-klistre løsning

Goddammit! Jeg tror fandeme at jeg er blevet syg igen! Jeg hader det lort, det gør jeg virkelig. Men den der rallen i lungen, den venstre lunge, det er kommet tilbage igen, og det vil lige som ikke gå væk. Er det virkelig nødvendigt med en ny penicillinbehandling? Jeg ved det ikke, jeg må snakke med min læge i morgen tidlig. Jeg kan sgu ikke helt regne ud, hvad jeg skal foretage mig lige nu. Jeg er lidt bange for, at det er Renés Vaporesso, der giver mig rallen i lungerne. Eller lungen. Jeg er begyndt at frygte, at det hænger sammen. For han er allerede afhængig, selvom der ikke engang er gået en måned.

Vejlederen var her i dag og lavede en tid med os på fredag, det var helt sært, for vi havde jo en aftale i dag, og hun skal normalt kun komme én gang om ugen. Så jeg tror, at hun har fået en akut tid til et eller andet, og været nødsaget til at afkorte hendes besøg hos os. Andet kan jeg ikke se. For jeg nævnte for hende, hvad jeg gerne ville have hjælp til, og hun sagde at det lød som en god idé. Sært, ikke?

Men det er en ny uge nu, det burde være nødvendigt at bestille varer hos Osuma, men det har jeg ikke gjort, for jeg tror simpelthen ikke, at vi kommer til at mangle varer. Jeg synes ellers at det vil være rigtig lækkert, fordi jeg så kan bestille noget, jeg virkelig står og mangler: Faneblade til inddeling af mine papirer i ringbind. Jeg skal nemlig bruge vores vejleders hjælp til at sortere vores mange papirer på en bedre måde, end de er nu. Og jeg har 5 ringbind, og vil derfor gerne have 5 pakker med faneblade. Ens faneblade, for ringbindene er ens.  Bør jeg købe 2 ekstra til de 2 tyrkis-grønne ringbind, jeg har? Jeg bør nok tjekke deres hjemmeside og se, om jeg skal have købt andre kontorartikler. Jeg har ikke råd til så meget, men heldigvis er der den mulighed, at vi kan lægge dem i diverse bunker, bundet sammen af almindeligt papir, altså adskilt på den måde, indtil næste måned, når vi har fået penge igen?  Jeg ved ikke, om vi skal betale min tøjregning i denne eller i næste måned. Det er svært at sige før den rent faktisk kommer. Hende, René snakkede med fra kundeservice, sagde "Fakturaen kommer altid sidst på måneden". Men hvor lang tid har man så til at betale - get the point? Jeg kan også vælge at lave nogle selv. Den mulighed har jeg også. Det har jeg gjort før :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar