Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. marts 2016

Faneblade, smerter og enorm træthed!

Fuck, hvor har jeg det skidt! De der piller... Ellers er det sygdommen, der bare er så fremskreden, at det tager lidt tid for pillerne at virke. Jeg har så mange smerter i min lunge, at det næsten er ubærligt. Hvis det ikke er mindsket om 5 dage, dvs. halvvejs inde i antibiotikakuren, ringer jeg altså til lægen igen.

Oh yeah, René har i øvrigt fundet et sted, hvor vi muligvis kan købe nogle gode, holdbare elevationssenge med en fornuftig finansiering. Det er sgu noget, der er godt at høre. I morgen, måske, eller i næste uge, kører min svigerfar os ud til butikken så vi kan få "skræddersyet" sengen til os.

Jeg får vejlederen på besøg i morgen, hvis hun ikke aflyser, og jeg har derfor lavet faneblade til 4 mapper, med 8 faner i hver. Tror ikke, at jeg får brug for flere. Det er ikke noget fancy.
Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal lave et enkelt sæt mere, til den sidste mappe, men jeg kunne altså kun lige finde de der farver. Det bliver rart at få gang i papirordningen.

Nøj, hvor skal jeg tisse, altså, og René bruger wc'et lige nu! Jeg sidder bare totalt og hopper. Sådan, virkelig  seriøst. Nå, jeg nåede det! Pyha. Jeg burde gå i seng nu, eftersom klokken er halv et. Jeg har sovet bogstaveligt talt næsten hele dagen. Jeg kunne sagtens sove med det samme, men jeg er nødt til at vente på René. Jeg vil ikke brokke mig over ham, på en bitchende måde, men han har haft sin blæser tændt det meste af dagen, og den har også blæst koldt luft på mig. Jeg har ikke sagt noget, fordi han selvfølgelig også skal være her. Jeg har jo alligevel 2 ekstra tæpper på min dyne lige i øjeblikket. Jeg har overvejet at sige "hey, kan du ikke lige slukke den bare noget af tiden", for den har faktisk været tændt næsten hele dagen. Men jeg vil ikke trække det ned over hovedet på ham. Det er derfor jeg bitcher om det på en offentlig tilgængelig blog i stedet for. Psh! Ynkeligt.

Soooo tired. Det der damp-røg går i øjnene lige nu. Ellers er jeg bare træt. Det er jeg, men mere træt end jeg er klar over. Jeg er ikke helt klar over, hvad der foregår. Nu smører jeg noget mad til René, så han kan tage en sovepille, og så går vi i seng, så vi kan komme op i morgen. Yeah. That's the way to to. "I morgen" er så fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar