Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. marts 2016

Musikken!

Jeg overvejer at oprette en ny blog. Denne gang en anmelderblog, som den anden blog, jeg har - bare om musik. En musikblog. Jeg hører musik hver dag. Det kunne være spændende at dele mine erfaringer med andre - og jeg ville med oprettelsen af en musikblog, også være nødt til at udforske musikken mere, end jeg ellers gør. Dermed lære flere bands og kunstnere at kende. Det kan i sig selv være en fordel.

Jeg er gået i gang med at designe et "logo". Normalt har jeg et billede siddende, lige i øjeblikket er det Peter Steele her til højre, stående med en plasticske, han har tegnet på, men på den nye blog vil jeg nok også have et sådan billede, bare et tegnet logo. Et, der ikke umiddelbart viser hvilken type musik jeg foretrækker.

Jeg har en plan om, at jeg anmelder én gang om ugen. Så har jeg tid til at lytte og skabe mig en mening om pladen, jeg har downloaded. Det kunne f.eks. være, at jeg skulle anmelde hver søndag. Bare for at tage et eksempel.  Men lægge en fast ugedag, hvor der kommer en anmeldelse op.

Jeg er ikke gået i kast med at finde på en titel til bloggen. Jeg ser for mig, at det bliver supersvært at finde en blogtitel omhandlende musik, som ikke allerede er snuppet. Så... Måske skal jeg gå efter noget helt andet? Det skal helst ikke være noget, der indikerer min musiksmag. Jeg må lægge hovedet i blød. Jeg har jo ikke noget, jeg behøver at skynde mig for.

Men jeg vil arbejde videre på mit logo nu. Hav en god aften, til alle jer, som har aften nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar