Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 17. marts 2016

I dag er det Billys fødselsdag...

Det er ikke så lang tid siden det blev den 17. marts 2016, og dermed Billy Corgans 49-års fødselsdag. Han har været frontfigur i bandet The Smashing Pumpkins i mange år, og han har lavet oceaner af gode sange - jeg må dog nok erkende, at størstedelen af mine yndlings, ligger på pladen "Mellon Collie and the Infinite Sadness". Sange som "Bullet With Butterfly Wings", "Love" og "Fuck You (An Ode To No One)" er jo fantastiske!
Billy har en ganske særlig stemme, som er ret genkendelig. Det er nok en af de stemmer, som man enten kan lide eller ikke kan lide. Billy Corgan har arbejdet sammen med andre kunstnere som f.eks. Courtney Love, som jeg rigtig godt kan lide.

Grunden til, tror jeg, at jeg lagde mærke til The Smashing Pumpkins dengang for mange år siden, var nok ikke så meget musikken, som det var Billys tænder. Jeg synes at de er så superflotte, og sangen, der spillede i baggrunden, og hans særlige stemme (sangen var "Bullet With Butterfly Wings") gjorde, at jeg bare forelskede mig i bandet, men jeg kan ikke navnene på et eneste medlem, udover Billy, fordi han faktisk er den eneste, der interesserer mig. Om det stadig er tænderne, der spøger, ved jeg ikke.

Men han fylder 49 år i dag, så et STORT TILLYKKE til Billy Corgan! Jeg er sikker
på, at vi er mange der håber at han får en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar