Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. oktober 2010

Den slags er til at finde ud af!


Jeg er helt lamslået. Jeg har mødt min tæt-på overmand i nærtagenhed...! Hold da op for et forsvar! Det er jo nærmest helt beundringsværdig.

Jeg har allerede spist/drukket rigtig mange points i dag - tror at jeg har 10 tilbage. Så når jeg går ned og handler, skal jeg fandeme have gang i noget frugt, da, for det kommer jeg til at leve af i dag. Frugt, som er gratis. Mon ikke jeg køber æbler igen? Og så kan jeg supplere med gulerødder :) Gotta love that. Og jeg skal på magisk vis have fremtryllet en fantastisk ret til i aften. Inspiration mangler big time! Jeg må ind og kigge lidt på nettet.

Jeg regnede efter i går, da jeg havde spist alt det dér pizza,og jeg havde faktisk spist for 45 point pizza alene! Fuck af, det er mange points, når man kun må spise 24 i døgnet! Wow! Jeg ser frem til at holde mig inden for grænsen i dag!

Jeg er færdig med første del af julekortene. Nu skal de bare skrives! Uh, det er så rar, den slags! Haha.... Jeg er vist lidt skør på det punkt. Jeg elsker bare det dér med breve og julekort og sådan noget. Det er min last. Blandt så mange andre. Haha!

Jeg er gået i gang med endnu en historie til Love to the max-bloggen, og det kommer nok til at tage lidt tid, men jeg vil skynde mig så meget, jeg kan! Jaspers verden står lidt sløjt til, fordi jeg ingen inspiration til den slags har for tiden... Pinligt. Hehe... Men hey - sådan kan det gå... :P Måske forsvinder den på magisk vis fra min liste. Ved ikke, om man kan slette blogge herinde, men det er jo til at finde ud af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar