Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 7. oktober 2010

Mmm... bananlagkage

Jeg er på ferie. Hos MOR. Det er faktisk rigtig hyggeligt! René er med, vi har vores "grej" med - computergrejet og tøj. Jeg har sovet godt i nat, men jeg er sådan lidt... Jeg har ondt i hovedet. Jeg har det godt, derudover.

Det går fint med Renés sår. Det passer sig selv, skal bare holdes rent og tørt. Det fungerer fint nok. Jeg sidder og lytter til musik og tænker på den tur i JYSK jeg skal i dag, sammen med MOR. Vi skal lige til Næstved og shoppe sengetøj, som er pissesmukt! Åh! Jeg elsker sengetøj med kinesisk tryk. Det er så dejligt! Håber at de stadig har det, men tilbudet gælder til den 9. oktober.

Mon ikke jeg har ondt i hovedet pga lyset fra skærmen, som er meget voldsomt, når man sidder i halvmørke...? Det tror jeg! Jeg tænder lyset og ser, om det hjælper.

Jeg var til fødselsdag i går, det gik ganske godt, og jeg spiste lagkage. Og faktisk rigtig meget af det... Ikke godt for slankekuren. Men altså... Det er svært at lade være, når det er bananlagkage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar