Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 20. oktober 2010

Oh God I miss you too

OH HELL NO!

"Hello, this is the bulagrian woman calling about the BMW..." Sådan et opkald fik jeg i dag. Psh... Som om jeg ikke ved, hvorfor "the bulagrian woman" ringer til mig... Hun ville tjekke om der var nogen, der tog telefonen, og var der ikke det, ville der være sket det, at nogen havde lavet indbrud her hos mig. Jeg svarede bare "I'm sorry, but you got the wrong number" - og så lagde jeg på. Bitch.

Lige nu lytter jeg til Type O Negative, som jeg virkelig elsker! Åh! Hvem der bare havde deres egen private Peter Steele! Mig! Og gerne i live, tak. Ingen skal have ham. Kun mig. Og jeg skal ikke "have ham" som i "Oh my God, take me, Pete, take me, right here on the kitchentable" - men bare som en awesome ven... Måske jeg alligevel ville sparke René ud? Han ville sparke mig ud, hvis Jessica Alba ville være hans kæreste. Haha... Det er okay. Fantasier må man gerne have. Og jeg ville gerne have min Pete... Chancen var ikke-eksisterende. Og nu er han død. I know; det ødelægger lidt min fantasi... men... Sådan er det engang i mellem, jo... Stadig øv. Savner ham. Intensivt.

Som han selv sang engang "Oh God I miss you" - tydeligvis skrevet til mig - og jeg kan kun sige "Oh God I miss you too"...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar