Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 13. oktober 2010

Makin' fun of money ain't that funny

It ain't money you've got
No it's the money you spend

Jeg har opsagt min forsikring hos Tryg... Den er steget 800 kroner på 2 år, 500 fra sidste år til i år, det gider jeg simpelthen ikke! Så nu har jeg tegnet en ny forsikring et andet sted. Lovely. Der er ikke glas- og kummeforsikring på, men op i røven med det! (Hehe) Vi klarer os forhåbentlig uden :)

Ellers kan jeg fortælle, at det går fremad med forkølelsen - næsten væk, er den! Yay! Og der er ingen menstruation længere, den sluttede i går. Jeg er da bare superheldig! Men åh, dog, sikke en dag! Solen skinner og alt er dejligt. Det er koldt, men jeg glæder mig til at skulle ud at gå. Det er jo en fantastisk dag at gå i! Yay on that!

René og jeg har jo bryllupsdag den 1. november - om 19 dage, og det er jo fantastisk! Jeg glæder mig superduperdingdong meget! Vi skal have fundet på en lækkker ret, vi kan lave! Det kunne være, at jeg skulle spørge mig lidt omkring om, hvad folk kan lide at spise, og hvad de har af gode retter... Det er da en mulighed!

Gaven er sjusk - men "det er tanken der tæller", ikke sandt? Haha,... Den må jeg holde fast i. Nu har jeg jo brugt 444,50 kroner på den! Hmm...

Though the story ain't that funny
There was once when I had money

Ingen kommentarer:

Send en kommentar