Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 11. august 2011

Ferie? Fair nok!

Jeg synes at det er lidt irriterende, at jeg ikke kan få økonomisk hjælp til flytning, men det er jo selvfølgelig også en hel del at bede om. Heldigvis har vi en stor bunke venner, som alle har tilbudt at hjælpe. Det er skønt.

MOR har været her i dag, og jeg sad og halvsov. Så da de kørte ned for at handle, tog jeg mig en lille lur. De skulle også til Køge. Mens jeg sov, ringede det på døren, og som jeg håbede, at det var den pakke, jeg har bestilt - den elektriske tandbørste og de 5 ekstra børster. Yay! Så jeg pakkede dem straks ind. Nu har jeg godt nok 5 gaver, og der er kun 4 dage i advent (der blev I overraskede, hm?) Heldigvis er der en dejlig bryllupsdag den 1. november. Haha! Så får han viskestykkerne og solbrillerne. Det ligger bare sådan, at han selv købte et par solbriller i går... Irriterende. Men det er jo meget fedt, egentlig, for hvis han ikke er så vild med dem, jeg har købt, så har han et par, han synes er flotte. Det er jo fedt  nok.

Jeg har spist ris med lidt sovs til aftensmad. Jeg GAD ikke at lave mad. Men jeg lavede noget thai-inspireret med til René. Det var han vist glad for - resten skulle i hvert fald gemmes. Her er vi gode til at gemme og glemme mad. Haha. Totalt spild af emballage, når vi alligevel glemmer at spise det. 

MOR vil gerne oprette en profil på dating.dk. Det er jo fair nok - men hun skal jo betale for det, og det vil hun ikke. Det bliver lidt svært, så... Men sådan er det jo bare. Det er jo fint nok, at hun ønsker sig en fyr. Det er trods alt 2 år siden Emil døde. Det er vildt at der allerede er gået så lang tid.

Renés depression er strid i øjeblikket. Han har det ret dårligt. Altså, han griner og har den "glade facade" på. Men han er ikke glad inden i. Det kan jeg godt mærke. Det kan godt være, at han tror at jeg tror noget andet. Men jeg har gennemskuet ham. Han burde få lidt mere medicin, men kender I det...? Han får freaking meget medicin i forvejen. Som i "virkelig ekstremt meget". Han skal ind til sin psykiater den 18. august. Det er også der, jeg skal ind til KBJ. Det glæder jeg mig til. Det er superlænge siden, vi har set hinanden, for han har haft ferie. Det er fair nok - man skal jo også holde ferie, selvom man er psykiater.