Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 24. august 2011

Rikke & René

René har lige fortalt mig, at han ikke har så meget plads til mig, som havde tidligere.  Det gør mig ret ked af det. Jeg har måske heller ikke et helt tomt bæger til René og hans depression, sure miner og skæld-ud. Vi fylder måske lidt for meget hos hinanden... Jeg er begyndt at blive bange for, at vores forhold ikke holder så længe, som jeg gerne så (til døden os skiller). Jeg er begyndt at spekulere meget på, om jeg har tålmodighed nok til Renés depression, og nu siger han, at han ikke er helt sikker på, hvor meget tålmodighed han har overfor mig. Kan vi få det til at gå? Vil det virkelig fungere? Vil det blive bedre, når vi flytter i noget større? Kan det gøre en forskel? Jeg ved det ikke, og jeg er ved at blive rimelig nervøs, synes jeg.