Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 8. august 2011

Kanelsnegle af pizzadej???

Det har aldrig - og jeg mener aldrig - regnet så meget i Herfølge, mens jeg har boet her, som det gør lige nu...! Det er sygt. Og så tordner det også. Hov, nu lyner det også! Hold da bare lige op, altså.. Jeg er glad for, at jeg ikke gik ned og handle!





Jeg er gang med et forsøg. Jeg ville bage snegle, men mælken, som kunne holde sig til i dag, og ikke var åbnet, var sygt klumpet. Så nu bager jeg hvidløgsflutes. Det er bare vand, gær, mel og salt, og så ost, lidt olie og hvidløg. Men! Nu har jeg delt dejen i to og tilsat lidt oliemagarine og sukker i den, for at se, hvordan sådan nogle snegle bliver! Haha. Sikkert hæslige. Men så er det da afprøvet, da det regner for meget til at gå ned og handle, når det bare er for en liter mælk... Haha. Jeg skal nok fortælle om resultatet!