Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 8. august 2011

Mit skab!

Det er faktisk ret irriterende, at jeg ikke kan passe mine forpulede jeans. Jeg vil have dem på! Jeg er træt af joggingtøj - man kan jo hverken have pæne bluser eller makeup eller noget på, når man har joggingbukser på! Argh! Men jeg klarer det nok. 

Mine hænder er supertørre, smurte dem 3 gange med 1 minuts mellemrum - de sugede bare cremen til sig så hurtigt. Vildt alligevel. Mit hår krøller rigtig meget i dag! Yay! Jeg er ked af, at jeg ikke har et billede af mine skabe. Vent, jeg har vist et billede fra min 25-års fødselsdag, hvor man kan se det!
Der er det her dobbelte skab, der indeholder 1 hylde og en stang til bøjler, og ved siden af, et skab i én stor skabslåge, med adskillige hylder i! Åh! Perfekt! 


For fanden! YES MA'AM! Min farmor har lige ringet. Hun har sat 500 kroner ind på min konto! De går så meget til de sidste to gaver til min smukke mand! Så nu har jeg en fuld adventskalender! Yay!