Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 7. august 2011

Lidt af hvert

Ih... Jeg glæder mig så meget til at flytte. Jeg ville helst gerne flytte lige nu, men det kan vi jo ikke. Vi skal have søgt om alle de forskellige tilskud, og så skal vi finde ud af, hvordan det skal gå til - men det bliver spændende. Den næste måned kommer til at blive hyggeligt spændende! Jeg tror, at vi vælger at opsige lejligheden til 31. oktober, fordi vi så har to uger at flytte i samt gøre rent. Det er fint nok. 1. oktober er nok første dag, vi kan sige den op - men vi gør det deromkring 1. november i stedet. Jeg vil bare gerne have en dejlig bryllupsdag den 1. november, Hehe. Det bliver en god dag! 

Jeg ville så gerne have at René ville pakke solbrillerne op nu. Han får ikke en fuld kalender alligevel. Måske en adventskalender - men intet er sikkert. Viskestykkerne kommer til vores bryllupsdag. Badeforhænget og bademåtten kommer jo allerede ved indflytning, og så står jeg med et par solbriller og Farscape. Men. Hvis jeg er mega heldig, kan jeg skrabe lidt penge sammen her i løbet af efteråret og købe en el-tandbørste og ekstra børster. For så har jeg fire gaver - jeg ville helst give ham Farscape i julegave, men så mangler jeg en pakke igen. Så faktisk tror jeg, at jeg holder mig til sidste søndag i advent som jo er den 18. december. 27. november er den første advent. Jeg kan også droppe el-tandbørsten og de andre børster og købe de termoglas, han gerne vil have. Men bliver det over 1000 kroner. Det er lige en tand for meget til mig... Så jeg holder mig til tandbørsten.