Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 4. november 2011

05:34

Yeah. Sidder oppe. Ganske alene, musikken og jeg. Jeg har sindssygt ondt i ryggen. René bliver ved med at vække mig fordi jeg strejfer hans ryg, og det gør ondt på ham. Det forstår jeg godt - virkelig - men hvorfor sover han så ikke på den anden side? Jeg sover med kasserne på natbordet, samt maven og knæene ude over sengekanten. Engang imellem kan min krop ikke klare det mere, og jeg vender mig, så jeg ligger på ryggen. Og så bliver jeg vækket. Og så tænker jeg; hvorfor sover han ikke bare på venstre side - ligesom mig? Overvejer om jeg skal hente dyne og pude og sove på sofaen. Jeg er megatræt, klokken er 05:34, og jeg trænger til søvn. Ellers skal jeg sove meget senere, eller også skal jeg sove et par timer nu.. Jeg føler mig ikke klar til at stå op. Det er helt sikkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar