Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. november 2011

We hate everyone

Alternative boller... Desværre blev de glemt i ovnen, men de kan dog sagtens spises. Jeg tog 2dl lunkent vand og opløste 50g gær heri. Så hældte jeg mel i, til dejen havde en fast form, smed lidt sukker og salt i og bagte dem på varmluft 200 grader. Og nu hvor jeg har spist 2, må jeg erkende, at de smager mindst lige så godt som de andre. Dem med mælk og margarine og jeg skal gi' dig.

Jeg er faktisk riiigtig skidt tilpas i dag. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal sige det til René. Det er nok det klogeste. Så får jeg heller ikke en balle over at jeg ikke har sagt noget.

TYPE O NEGATIVE:

"RIGHT WING COMMIES. LEFTIST NAZIS
POINT THEIR FINGERS - RUMOURS LINGERS
WE DON'T CARE WHAT YOU THINK!
BRANDED SEXIST, LABELLED RACIST
WANT IT CLEARER? CHECK THE MIRROR"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar