Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 13. november 2011

Maybe we could taste the rain

Stor, gul, mægtig, sød, sur. En ananas. Skåret i tern. For det er sådan, jeg kan lide det. Jeg er komplet i tvivl om, hvorvidt jeg burde skrive en novelle. Jeg er i gang med 2, men jeg har ikke skrevet nogen af dem færdige. Jeg overvejer stærkt at udgive dem i en blog. Lave en blog, måske, kun til mine tekster. Men det er skørt. Jeg har min hjemmeside. Tror jeg takker nej til endnu et års fornyelse af mit domæne til sommer, når jeg skal betale 45 kroner som et årligt gebyr. Tror bare, at der er flere læsere i en blog end på en hjemmeside. Hm. Men jeg ved det ikke. Jeg kan ikke beslutte mig. Jeg synes at det kunne være sjovt at at have en blog med historier, men... Ja. Don't know. Indtil videre beholder jeg min hjemmeside.

MAYBE YOU COULD LET ME STAY, MAYBE JUST FOR ONE MORE DAY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar