Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 17. november 2011

Sleep baby sleep

Hej igen. René skal starte på Metadon i morgen. Og Lyrica. Så bliver han nok lige som mig; en der sover altid. Jeg taget jo 2-4 lure på en dag. Det kommer han også til. Og især de første dage. Men jeg vil hellere have en mand, der tager lure sammen med mig, end en mand med stærke smerter. Men hold kæft, hvor har jeg ondt lige nu. Tror det er fordi jeg faldt direkte med bar røv ved på dørmåtten fordi fik kramper, og derefter fik et epileptisk anfald. Heldigvis havde jeg åbenbart lige nået at sætte mig på sengen. Jeg har ingen skader, men jeg kan intet huske omkring anfaldet. Det plejer jeg at kunne. Jeg husker bare, at René ikke ville lade mig rejse mig fra sengen efter jeg var vågnet, og det eneste, jeg ville, var at hive trusserne op - de sad jo nede om knæene. Til sidst fik jeg lov - men kun lige for at rette trusserne.

Det er irriterende, at jeg ikke må rejse mig efter anfald. Det er dér, jeg er mest vågen - i hvert fald det første kvarters tid til tyve minutter. Jeg ved godt, at alle siger at man skal blive liggende, når man vågner efter et anfald, fordi kroppen ikke har nogen kræfter. Men jeg kan ikke lide at være nøgen dernede. Så jeg ville tage dem på, og det kunne jeg ikke liggende. Men jeg har taget  3 lure i dag, snart kommer den 4., og så er det forhåbentlig  nok for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar