Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 6. november 2011

... oh, but he is coming

Cato kommer i dag og sover her til i morgen. I hvert fald så vidt jeg har forstået på det. Anyway; det bliver sikkert meget rart at se ham igen.

Jeg har faktisk ikke en skid udover at Cato kommer. Syntes at jeg havde så meget at fortælle, men... nej. Jeg har hovedpine. Så ved I dét. Og jeg ved godt, hvorfor; min ryg "knækkede" i går aftes, og i går, sidst på eftermiddagen tog jeg smertestillende medicin, så tog jeg igen mens jeg lavede aftensmad, og mens jeg ryddede af efter aftensmaden. Så det er en form for "hangover" - så har jeg da lært det. Ikke så mange piller på én gang. Jeg kan i øvrigt se, at klokken er lige ved at være 9; det er dér, jeg tager mine piller. Og så klokken 21. Så er det nogenlunde ligeligt fordelt.

4 kommentarer:

  1. Rikke, jeg har ikke kunnet få fat på dig i flere måneder. Er du okay?

    SvarSlet
  2. Ja? Jeg er ikke inde på blog.dk, men jeg er på msn - jeg ved ikke, hvad der er galt, for jeg kan ikke modtage anmodninger om venskaber... :S Men skriv til mig på rikke.aa@hotmail.com - der kan du altid få fat på mig :)

    SvarSlet
  3. Jeg har skrevet rigtigt mange gange til dig på den mail.

    SvarSlet
  4. Virkelig? Hm... Jeg har ikke modtaget noget fra dig. Jeg tror at jeg har fundet din e-mailadresse fra dengang jeg skulle sende dig tekster, ved ikke om du bruger den længere, men hvis du modtager den, og kan svare på den... Ellers må jeg lige sætte René på sagen... :S

    SvarSlet