Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. november 2011

El, pakker og kys

Okay. Lad os se på det. Min computer står tændt hele dagen, det gør Renés også. Vi har 2 lysstofrør, som vi slukker for i køkkenet, og det gamle CRT fjernsyn, men det sidder ikke i stikkontakten. René bruger et fjernsyn, som bruger 200W i døgnet.Vi har altid ´to lamper tændt, men den kører på sparepærer. Så har vi et A+ energimærket køleskab og en eller anden fryser. Ellers er der ikke andre apparater tændt. Men vi bruger næsten dobbelt så meget her som da vi boede i den étværelses. Vi har de samme ting tændt. Hvad er forskellen? Jeg undrer mig bare. Vi aflæser måleren én gang om ugen - lørdag kl. 12:15 - og det gjorde vi også i Vestertorp. Men der lå den typisk på et sted mellem 55-70 kWh om ugen - nu snakker vi 100 kWh om ugen. Det er fanden fiseme meget! Vi bliver nødt til at spare  på strømmen. Når jeg går fra min computer skal den slukkes helt,og når vi tager en morfar skal fjernsynet slukkes. Men vent! Jeg tror, at det er gulvvarmen på badeværelset! Vi har skruet den meget ned, netop pga  el. Men den er åbenbart skruet for højt op eller også skal vi slukke den helt.

I morgen tager vi på ferie. Jeg skal have pakket min computer og mit headset ned - og noget tøj. Yikes. Så skal der vaskes først! Hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før??? Sur røv. Det bliver sikkert hyggeligt nok - det skal det - og vi er jo tæt på alting. Nice.

Men det er jo så i morgen. Så I slipper ikke for mig! Ha! Oh no! Min bog kommer i næste uge! Der er jeg jo på ferie! Jeg må lige snakke med en af de andre i opgangen. Der er mange søde mennesker her, nemlig. De fleste er gamle - who cares. Jeg er selv gammel. Godt nok ikke 70+, men godt deroppe af. Mon ikke jeg kan finde nogen, der gider at tømme min postkasse?

KYS til ham eller hende, der gider! - på forhånd. Hehe

2 kommentarer:

  1. That's where the aurawave and its index as a TENS hurting relief, and how does it operate? The galvanizing pulses too pull line to the abominable sphere and step-up circulation, which helps the retrieval treat if the painful sensation signals organism sent to the peel through and through electrodes.

    Also visit my web page Aurawavereview.Com

    SvarSlet
  2. Ваsically, rather of registеring the pain in the neсk in that regіon, it regіsteгѕ the clear tickling, or tingling fееl from the otherѕ was that it ρrovides, аnd sinсe so, the grοcеry fог it
    has сontіnueԁ to mature. Aurawave is one of
    the mettle endings in the specific ρhysіcal
    structure constіtuent that is eхperienсing painful sensаtіon is one of the near low-ρriсed products οf it's genial.

    My web site ... wiki.embeddedcockpit.org

    SvarSlet