Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 26. november 2011

Yeah. Just so you know

Redeemer

Jeg er svært betaget af Dave Mustaine. Jeg elsker ham. Altså, ikke på René-måden, men som min første rigtige forelskelse, som min mentor, som min læremester, som min vært på mit "hemmelige sted" - min "pretend-ven". Jeg har egentlig ikke så meget at sige. Jeg har slappet af hele dagen, og det har været skønt. Jeg har endda sovet! Elsker at sove. Stod op klokken 21, men nu er den snart 1, og jeg skal i seng igen snart, for René skal tidligt op i morgen. Yeah. Han skal hen hos Basse. Så jeg være alene. Mærkelig nok glæder jeg mig til at være alene. Det bliver rart, tror jeg. Det er rart når René er her, men det er også rart, når han ikke er.

Når jeg læser noget virkelig spændende, er det næsten som... ja, you know. Det er forløsende, på en måde, og jeg føler en sær nydelse. Det er derfor, jeg skal læse Daves bog i morgen. Glæder mig allerede. Det bliver awesome.

Always out, stalking prey
In the dark I hide

Ingen kommentarer:

Send en kommentar