Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. november 2011

For helvede!

De kan ikke finde en kørestol, der passer til MOR, og det er ikke sikkert, at genoptræningsteamet kan finde plads til hende. Hun er med andre ord totalt på skideren og skal selv sørge for alt, selvom hun ikke må støtte på benet i 6 uger. Hun kan jo ikke være indlagt på hospitalet i 6 uger! Totalt vanvid! Jeg ved vitterligt ikke, hvad vi skal gøre. Gitte (den anden datter) er også helt oppe i det røde felt, for det er jo ganske forfærdeligt. Hun kan jo ikke bare... NEJ! Det er bare ikke acceptabelt. Hun var imod denne operation, det er DEM der har flækket hendes lårben, og det er DEM der skal sørge for hende. Dumme læger og sygeplejersker. Vi skal der ind i morgen, og vi er simpelthen nødt til at få et svar. Bare en guideline, bare noget. Det kan ikke være rigtigt, at ingen ved noget som helst! Jeg regner med, at vi tager tidligt derind i morgen, så vi måske kan nå at få noget info af en læge/sygeplejerske. Jeg synes det er for meget at hun ikke bliver taget hånd om! For helvede! Hun er sgu da også et menneske, og så stor er hun sgu heller ikke.

Jeg ved vitterligt ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg mener; jeg vil gerne passe hendes katte i 6 uger, men... Det er synd for hende, hvis hun skal være på hospitalet i 6 uger, de må da have en form for... noget for folk som hende? Jeg er allerede godt vred, jeg synes fandeme at det er uforsvarligt, altså. Så kan hun jo ligge herhjemme og rådne op med liggesår og ingen mad og ingen drikke.... Det kan jo slet, slet ikke gå! De kan ikke bare overlade hende til sig selv! Det er 6 uger, det drejer sig om! Goddamn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar