Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. november 2011

Kender I det?

Jeg lagde op til sex med René fordi jeg fik lyst til det. Så gik vi i gang, og så blev mit hoved fyldt med indkøbssedler, opvask og alverdens ligegyldige ting. Så mistede jeg lysten. Men... Var jo lidt gået i gang. Heldigvis kunne René godt mærke det, og spurgte om vi skulle vente. Så det gør vi nu. Venter.

Jeg overvejer at gå ned i Kvickly og købe ind. Ikke fordi vi som sådan mangler noget - men vi har ikke været ude i dag. Måske vi skulle gå i Kiwi? Fakta? Måske skulle jeg gå over og vaske først?

Kender I det, at I elsker en plade så højt, at I tror at I vil elske den resten af livet, men så pludselig begynder det at blive sjældnere og sjældnere man lytter til den, og man nærmest får dårlig samvittighed overfor kunstnerne?

Kender I det, når I pludselig får en genial idé til julekort - og så vil det bare ikke fungerer, man skriver konstant forkert og bla bla bla. Det sker for mig lige nu. Har lige siddet og lavet et godt julekort, og sør'me om det så ikke bare kikser totalt - på midterste side! Det er fandeme belastende.

Kender I det, når I har planlagt alverdens ting, men ikke får lavet en skid? Det ender med, at man bare sidder og skriver blogs om sit intetsigende liv. Så har jeg fået en mail fra en, der ønsker at høre godt nyt fra mig...??? Hvad skal jeg skrive? Alt er kaos, bortset fra, at det virker som om René og jeg har fået genopfrisket vores forhold. Det er blevet lækkert igen. Nok for tidligt at sige - men jeg håber supermeget på det. De sidste 3 dage har været skønne. Jeg tror at jeg vil foreslå at vi ser en film i aften. Det kunne være rigtig hyggeligt.

Kender I det, når I sidder og skriver, men egentlig ikke gider? Sådan har jeg det lige nu. Såøh...

OUT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar