Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 8. november 2011

Noget forkert, død og forvekslinger

Noget er forkert. Seriøst. Der er noget, der ikke er, som det skal være. Jeg har været inde og vække René 2 gange, fordi det lød som om han ikke trak vejret regelmæssigt. Hver gang jeg drømmer, drømmer jeg om død. Jeg har været oppe 3 gange i nat/morges. Jeg siger jer, at noget er galt. Er nogen, jeg kender, døde? Jeg kan ikke ringe til alle nu... Jeg er bange, træt, og har sygt ondt i hovedet. Jeg forveksler alt. Jeg sidder her og skriver denne blog, men flere gange er det som om jeg skriver til min veninde.Så skal jeg lige læse tilbage og se, om jeg har skrevet "du" nogen steder. Jeg ser skygger, der ikke er der... Den er sgu nok ikke helt god. Men der ER altså sket eller er ved at ske eller kommer til at ske noget forkert, og jeg er vildt bange fordi jeg ikke aner, hvad det er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar