Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 24. november 2011

Update

Jeg har tænkt mig at læse i dag, i "Mustaine". Jeg har været udstationeret siden i mandags, og i morgen tager vi ind og besøger MOR. Hun ligger pt på Næstved Sygehus, og René og jeg er kattepassere i Faxe.

Jeg har været inde hos KBJ i dag. Det skriver jeg lidt om på T o x i c  lige om lidt. Jeg har fået en ny kopi af min Mustainebog, fordi omslaget manglede, og jeg vil læse i den her til aften. Jeg synes bare, at jeg ville opdatere lidt, for det er længe siden jeg har skrevet sidst.

Jeg har lavet mad i spandevis, og jeg skal fryse det hele ned i en minifryser, som er fyldt med æbleskiver... Damn. Nu er jeg desværre nødt til at spise dem. Sikke noget øv, hva'? Satans. Den ene af de to katte, vi passer - Luffe - er godt nok lige i overkanten. MOR og Gitte er så forblændet af den kat, der bare er flyttet ind, fordi den elsker at nusse og lege. MOR har angiveligt udtalt "Rikke vil ELSKE Luffe". Men virkeligheden er, at Rikke hader Luffe, for han er bare så irriterende. Han er så utrolig irriterende at man får lyst til at smide ham ud og lukke vinduet, selvom jeg er imod at lade katte løbe rundt på fællesarealer. Men der er jo det der med, at der også er Emma, som jo er den kat, der oprindeligt boede her. Hun blive lige så langsomt jaget ud af Luffe, som er skideligeglad med ALT. Emma får sin mad på køkkenbordet, fordi Luffe ellers æder den. Vi er nødt til at gøre det samme, selvom det er imod vores principper at fodre katte på bordet. Han overfalder hende, skubber hende væk fra både vand og tørfoder... MOR er så utroligt glad for Emma - men Emma kommer kun hjem for at spise, og det er ikke hver dag, hun gør det. Hun gider ikke at være her, når Luffe ødelægger hendes liv, altså. Før var hun meget hjemme. Nu er hun aldrig hjemme.

Jeg har haft Anja, min kusine, på besøg i dag. Det var simpelthen så hyggeligt. Jeg lavede bare risengrød, fordi vi havde alt, bortset fra penge, så det var en god løsning. Det var en god, lille opdatering, ikke? Hehe. Better learn, bitches!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar