Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. november 2011

Strange, but not a stranger

Hvad siger du? Har jeg været på blog.dk i 3-4 dage, og allerede er der en, der bringer mit humør i bund? Måske det bare ikke er siden for mig. Jeg ved det ikke. En, der hedder "BroKing" har skrevet et indlæg om "Fede mennesker" som jeg synes at SÅ krænkende. Jeg blev i helt dårligt humør, da jeg så det i morges. Hvorfor skriver folk den slags? Har de ikke andet at tage sig til end at sidde at svine andre til?

Så nu er jeg igen op til revurdering. Jeg tror faktisk bare, at jeg holder op med at skrive derinde. Jeg har ikke lyst til at fortsætte det lort, som jeg netop var kommet væk fra.

Jeg må jo bare... Ja, lukke siden. Logge ud og så lukke siden ned. Det gør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar