Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 5. marts 2012

Minutterne tikker

Uh, jeg er spændt! Jeg er superked af, at man ikke får svaret med det samme. Men sådan er det vel bare... I guess.

René skal til lægen i aften, og jeg tror, at jeg vil lave en lækker middag til ham, til når han kommer hjem, hvis vi har mere mælk, og det stadig dur. Så vil jeg bøffer. Jeg kunne også gå i den anden grøft og lave thaimad? Det er han jo helt vild med.

Jeg bliver hentet klokken 9, og jeg skal lige gøres i stand - og skal måske/måske ikke smøre madpakke til René. Det er lidt belastende, at han ikke har fundet ud af det endnu. Det er bare en opringning, der afslører det. Han skal bare ringe til sin... whatever på BOMI og spørge om hun vil komme her, nu hvor jeg ikke er her, eller om han skal smutte derned. De skifter jo, og det var meningen, at hun skulle komme her i dag. Men nu grænser det sig til, at kun har 15 minutter til jeg kan smøre den i. Lidt mindre, for jeg går 8:58. Han har lidt småtravlt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar