Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 10. marts 2012

Mit glade ansigt

Noritren. Det har René fået i nogle uger. Det viser sig så i går, af han har fået en af de bivirkninger, der er ved præparatet. Om det er det, eller ej, ved jeg ikke. Men han skal til lægen i morgen. Ham speciallægen, som har udskrevet det, må vide om det er det. Pillerne er mod depression, men virker også smertestillende. Han får derudover Metadon og Palexia. Jeg har søgt på begge dele, og kun Palexia har samme bivirkning.

Nå, men jeg var hos tandlægen i går, og jeg har flotte, stærke tænder, ingen paradentose og meget lette syreskader. Yeah! Kan I se mit glade ansigt?
Godt nok nyt garn, men meget lig, så vi ta'r bare det her! Så glad er jeg lige nu. Elsker når der ikke er noget i vejen med mine tænder, og jeg har aldrig hørt "gode og stærke" tænder før. Jeg elsker Oluf  for at sige det!

Derudover er der noget, jeg skal på mandag, som jeg fuldstændig har glemt hvad er... Måske er det René der skal noget. Nårh...! Det er hans rådgiver, der kommer. Jeg skal have gjort rent og ryddet op (i omvendt rækkefølge) og mandag morgen skal jeg lige skære nogle gulerods- og agurkestiks som vi kan sætte på bordet. Britta er veganer, jeg har brugt 4 timer på at finde en god erstatning for creme fraiche, men ingen havde et godt bud. Såøh... Vi har valgt bare at have stiksene stående. Vi har nogle superflotte glas fra Rosendahl,som jeg tror vil være perfekte til at holde  på gulerødderne og agurken. Det skal jo også være økologisk, og 15 kroner for én agurk... Wauw... Det er godt nok noget at tjene penge på! Og så anbefaler de en at købe økologisk! Ingen almindelige mennesker har råd til det!

Det er René, der skal noget. Han skal til speciallægen klokken 18:20. Jeg er altså nødt til at finde på noget at spise til aftensmad... Klokken er 17:30... Hvorfor sidder jeg med det her problem hver dag? René siger bare "Det ved jeg ikke. Hvad har du lyst til?" og hvis jeg så siger "Noget med kartofler" siger han "Det gider jeg ikke" - det er vildt besværligt med ham. Men i dag kommer han til at bestemme. Ha! Så kan han lære det.

Nå. Det blev til ostemadder - og en lur, så nu er klokken 22. Haha. Typisk os. Men vi skal som nok falde i søvn igen. Om ikke andet, så kan vi sgu gå over at vaske! Vaskeriet har åbent døgnet rundt. Lækkert. Især når man - som jeg - mangler rent tøj. Faktisk tror jeg, at jeg vil snige mig derhen om en times tid. Der er sikkert ingen. Så kan jeg få vasket alt mit tøj og få noget at tage på kroppen. Det her er nemlig irriterende. At man skal lede efter noget, der passer sammen. Psh. Der burde bare være noget, man kunne tage på, i stedet for at man skal lede og lede. Måske er problemet vel dybest set, at jeg faktisk ikke har særlig meget tøj. Masser af jeans, meget for stor mave. Men jeg skal nok  komme ned i dem igen. I ved, jeg havde tabt 21 cm og tog 2cm på? Oh well... jeg har tabt 3 cm nu, så nu er jeg nede på 20. Men jeg skal først officielt vejes den 29., så kan jeg kan stadig nå at tabe mig mere - eller tage på. Men jeg nægter at tage på igen, derfor vil jeg passe på, hvad jeg spiser. Jeg har det godt lige nu. Det var lort - og det skal du så gange op - mens René ikke var hjemme. Men  nu er han  hjemme hos mig igen. Og vi holdt om hinanden mens vi sov. Fik jeg nævnt, at jeg elsker René? Det gør jeg. Han er simpelthen så dejlig. Han tænker altid på mig først. Det behøver han ikke, men han vil gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar