Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 8. marts 2012

Ord

Den er helt gal med de ord. Når jeg skriver... Jeg glemmer hvordan simple ord skal staves, jeg udelader ord, jeg skriver det samme ord flere gange. Bogstaverne glider bare og skaber en lang række med. f.eks. "e". Det er et helvede at skulle skrive, men jeg kan ikke give op, selvom jeg skal tilbage i teksten og rette. Jeg er glad for    ordbøger på computeren. Så kan jeg rette ordet når der  kommer en rød streg under. Jeg synes at det tager for lang tid   at skrive, men som skrevet må jeg kæmpe for at komme op og kunne bruge tastaturet igen.  For alle de røde streger får mig til st krumme tæer i... strømperne. Jeg har også svært ved       at skrive i hånden, det er stort set ulæseligt.  Selv når jeg gør umage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar