Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 7. marts 2012

White Trash - Marilyn Manson?

Prøv at lytte til den her sang, og sig mig, om det er Marilyn Manson eller Tony Wiggins, der synger. Sangen er en "fortolkning" af Marilyn Mansons sang, "Cake And Sodomy" fra albummet "I Smell Children".

Det er fandeme utroligt, at uanset hvad man uploader, så ved man ikke en skid om det. Flot. Virkelig flot. Enhver, der har lyttet til Marilyn Manson, kan med det samme høre forskel på stemmerne. Wiggins var et 'crewmember' og lavede dette remix af sangen. Den slags irriterer mig ret kraftigt, faktisk.

Åh, jeg håber sådan at min pakke kommer i dag, eller at den kommer torsdag aften. Der er vist aftenlevering her i Køge. Det ville jo være optimalt. Jeg kan jo ringe til PostDanmark og lige høre, hvordan det foregår. Pakken skal jo ligesom være her senest torsdag aften. Og det er i morgen. Jeg er begyndt at blive lidt nervøs. de har 1-3 dages lavering, og jeg købte det her mandag aften. Men jeg må  jo have mit glade ansigt på. Håbe på det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar