Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 30. marts 2012

Tis og hede drømme

Ah... De der intense drømme, som bare virker sådan lidt... mærkelige... når man vågner - det er de bedste.  Jeg har netop haft en hed  drøm om mig og... Steven Tyler. Som yngre, men stadig 25-30 år ældre end mig. Den var bare så... Wauw. Normalt synes jeg jo ikke at Steven Tyler er lækker, det var han heller ikke i den dér drøm, men han var så sexet og udstrålede sex. Det var en fantastisk hed affære. Desværre vågnede jeg midt i det hele. Men sådan er det vel altid.

Jeg tissede i sengen i går. Jojo, den er god nok. Jeg storpissede direkte  på sengen og vågnede fordi der var vådt og jeg troede at jeg havde blødt igennem, og så var det tis. Ad. Så René måtte ordne alt muligt mens han skulle storpisse - jeg kunne ikke gå fra toilettet fordi jeg havde kramper og har menstruation. Jeg føler virkelig med ham, og jeg takker ham inderligt for hjælpen. Smækkys til dig, Bille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar