Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 26. marts 2012

Windows Media Player

Man... what kind of crap is this?! Jeg har slettet og opdateret mit mediebibliotek. Hvilket nu har resulteret i, at jeg ALLE sange x2... Prøv lige at se, hvor irriterende det er! Jeg må enten finde et program der kan gøre det for mig, eller jeg må sidde og slette hver anden sang... Ud af 8.000 sange. Nice, ikke? Ja, nu er det jo så 16.000 sange. My God! Hvad har jeg dog rodet mig ud i?  Skal jeg finde et andet program end Windows Media Player? Er det programmet, som er skod, eller er det bare sådan generelt? René siger at det stinker, han bruger et OpenSource program, og jeg har overvejet at bruge det også. Det her er noget... Det er altså 8.000 + der skal slettes. Oh Lord... Hvorfor er det, at programmerne aldrig virker, som man gerne vil have at de skal? Crappy crap!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar