Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 27. marts 2012

"Welcome 2 My Nightmare"

Så er svigerfar opereret og er kommet ind på opvågningsstuen. Jeg håber at det går lige så godt som første gang. Der kan jo opstå mange problemer. Jeg håber virkelig, at han kommer helskinnet ud. Men okay; det er en rutineoperation. Det skal nok gå.

Jeg hører Alice Cooper - "Welcome 2 My Nightmare" - og den er simpelthen så ultimativ fed! Den får mig til at tænke mindre på, at René i morgen løber tør for Metadon. Det var egentlig i dag, men jeg vidste ikke at han havde et par stykker af de andre. Så han når måske ikke at få den helt store nedtur.

Ellers er der vel ikke så meget at berette lige nu... Jeg skal i bad i dag. Hvad er klokken? Kvart over sidste bad. Jeg må hellere se at få det overstået. Det kan være at René pludselig skal ud hos sin far på Køge sygehus, og så er det jo meget rart at kunne forkæle sig selv lidt med et langt bad, ansigtsmaske, hårkur osv. Det er der for lidt af i hverdagen. Jeg går dog i gang med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar