Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 3. marts 2012

Sygdom

Wauw... Jeg sidder virkelig og hælder til højre big time. Da vi var på apoteket tidligere måtte René holde fast i mig som et lille barn fordi jeg gik ind i hække, blomsterbede og hegn. Så han gik og holdt fast i mig. Det var ret pinligt. Når jeg sætter mig i min stol kan jeg straks mærke at den hælder til højre, men når jeg har siddet i den i ca.1 minut føles det helt normalt.

Hold op for en hovedpine jeg har erhvervet mig! Lyset fra skærmen er meget anstrengende, men hele rummet er oplyst, så det er lidt mærkeligt. Venstre tinding igen. Hovedpinen er altid værst når den sidder i tindingerne. Hovedpinerne er som regel værst i venstre side. Venstre baghoved er også grum. Men den højre side går som regel fri.

Ej, nu er det efterhånden så slemt, at jeg bliver nødt til at gå i seng...   Jeg VIDSTE jeg skulle have vasket tøj i går... idioti. Det kan være at jeg vågner ved 23-tiden, så kan jeg gå derhen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar