Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 12. juli 2013

Damn en smerte jeg gennemgår lige nu!

Sikke dog en omgang! Nu er det ovre. BE GONE OR BE DEAD! (psykosen) - hehe

Jeg har fået købt bryllupsgaven. Alt blev udsolgt af det andet, så jeg var nødt til at slå til.Så boxen er købt, kommer inden for 2 uger, og kommer til at koste "mig" knapt 1.600 kroner. Det er ligegyldigt - jeg ved at han er vild med det.

I dag magter jeg simpelthen ikke at lave mad. Jeg magter det ikke. Derfor har jeg beordret René til at bestille pizza. Jeg skal have en salatpizza med shawarma. Jeg skal også have vasket op - det er ikke lige så uoverskueligt. Mærkeligt, ikke? Hehe

Jeg har fået store vabler på benene. Sådan, rigtig store. Ikke kæmpe, men altså... Hullet i en 1-krone store. Mine ben er meget røde og hævede. Jeg har overvejet vagtlægen, pga. vablerne, men René mener ikke, at det er nødvendigt, så jeg har ikke ringet. Jeg tror dog, at jeg, hvis det bliver værre, vil ringe dertil alligevel. Min far kan vel evt. køre mig derind i morgen tidlig?  Jeg må snakke med ham om det i morgen tidlig. Jeg har på fornemmelsen, at det ikke kan vente til mandag, og selv hvis det kan, kan jeg ikke komme ned til lægen. Jeg kan jo ikke have sko på. Noget bæ, det hele. Virkelig. Hvad nu, hvis jeg vågner op med sår i morgen? Så er jeg nødt til at ringe til vagtlægen. Jeg skal være mere end helvedes heldig, hvis de siger at de gerne vil komme ud til mig. Jeg har bare så sindssygt ondt lige nu. Jeg mener; det går helt op i låret! Så det er faktisk hele venstre ben, der er ét stort smertehelvede. Fra yderste på tæerne til næsten op på midten af låret. Højre ben har jeg sådan set  kun ondt - meget ondt - i tæerne.

Nå. Jeg må ikke lade mig distrahere mig så meget af det. Jeg skal nok finde ud af noget :) Allways do!

Gud, hvor ville jeg viiiirkelig gerne i bad! Jeg skulle være gået i bad før jeg rev neglen af i går. Men jeg kan jo altid være bagklog. Jeg synes bare at den negl var irriterende og gjorde ondt, men at det skulle holde mig fra badet... dammit! Jeg overvejer at trodse alle former for idioti og gå i bad alligevel. Men nu er klokken ret sent, så jeg tænker på at gå i bad i morgen i stedet for :) Et godt, dejligt bad. Det kan godt lade sig gøre. Om ikke andet, kan man sgu bare vikle tåen ind i masser af vandskyende vat og dusinvis af vandskyende plaster - så gør det ikke så ondt, når dråberne rammer :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar