Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 9. juli 2013

Goddamn ondt i det freaking lorteben!

Jeg har goddamn ondt i det lorteben og i foden, jeg kan dårligt gå, og jeg er ved at gå til i en eksplosion af smerter hver gang jeg bevæger tæerne! Lorte ben! L-O-R-T-E  B-E-N!!! Hmm.... Jeg tror, at jeg måske har fundet en rød tråd.  I går kom det efter jeg havde smurt mine fødder ind i creme. Det gjorde det også i dag...? Kan det være  fordi cremen heler? Mine tæer er rimelig medtagede. Det kan meget vel tænkes at cremen er med til at få huden til at hele. Men det gør så stjerneondt. Jeg tør slet ikke at tænke på næste gang! Det må blive i aften, lige inden jeg skal i seng. Så må jeg sove med smerten. Det er også bedre end at være vågen med smerten. Argh. Latterligt.

Jeg er meget begejstret for min nye frisure. Mest fordi den bare kan ugles rundt som det passer mig. Det kan jeg godt lide! Det var så langt og tungt før. Det er virkelig let og rart nu - dejligt. Virkelig dejligt. Krøllerne er også blevet pænere.  Cool. Måske skyldes det den mousse, som jeg har anmeldt? Tjek navnet under juli 2013 "Salon Styling Mousse"

Hm. Ville egentlig bare brokke mig over lortebenet. Det er selvfølgelig det venstre. Hvad ellers? Stupide lorteben :/
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar