Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 21. juli 2013

Sur røv, Jonna!

Helloooo Dolly! (eller noget) Søndag morgen, gang i Pepito  fra i går, modtog en sms om, at bryllupsgaven kommer i morgen! Cool. Eller ikke. Jeg skal til fodterapeut klokken 11, og jeg skal gå herfra ca. 10:40. Er den ikke kommet inden, må René blive hjemme. Det er fair nok. Jeg tør godt, jeg vil  bare gerne have en at holde i hånden. Men jeg vil også gerne have min pakke, og så må René blive hjemme - hæhæ :P

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal betale noget oven i det, der allerede er trukket fra kontoen - eh ... we'll see :)

Megacraving for brune kartofler. Mmm... Og så skal jeg i bad. Damn, jeg skal i bad. Haha. Det har været værre ;)

Jeg går rundt og tænker over, hvad der mon er skyld i, at jeg skriver dette indlæg. Hvorfor jeg sidder her, hvordan det kan være, at jeg er mig, foran denne computer, i en verden som denne. Jeg har egentlig mere eller mindre fået styr på mine tanker og filosofier - men jeg vil ikke skrive dem ned her. Hæhæ - sur røv, Jonna! Du må vente til på lørdag ;) Til gengæld vil jeg gerne fortælle jer om min vurdering af det hele, om der er noget, der er ændret, efter Jonna har været her på lørdag :) Hun kommer også på torsdag, men det er ang. noget andet.

Jeg havde et epileptisk anfald i går, det var ikke et voldsomt et, men det varede i lang tid, har jeg fået at vide. Det fandt sted lige efter René og jeg havde spist aftensmad. Men jeg havde kramper hele dagen i går, og jeg smadrede endda en af mine elskede Poul Pava tallerkener :( Okay; det var derfor, vi skulle have 12 af hver, fordi jeg så havde lidt at "løbe på". Men den tallerken døde, jeg var der, da den åndede ud, men jeg sørgede for meget til at kunne samle resterne sammen, så det gjorde René. Jeg er stadig i sorg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar