Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 23. juli 2013

Oh my God!

Jeg elsker som regel ikke overraskelser. Jeg kan bedst lide, når alting er forudbestemt, og jeg bryder mig egentlig ikke om at få uventede gaver. Nu er der så sket det, at jeg har købt en gave til mig selv. Den er også til René. Den er mest til René. Mit navn er kommet på, så jeg kunne få lov til at købe gaven. Der er tale om en Simpsons boks med alle 24 sæsoner i. Der er jo kun lavet 24 sæsoner. Og der bliver ikke lavet flere. Den er lige kommet. Jeg har tjekket, om der var noget galt med den. Den er så... Wauw... " special edition " og i en metalboks - virkelig stilfuldt. Jeg at saftstuseme glad for, at jeg købte den! Og at jeg købte jeg den fra ny!!! Den er simpelthen så skideflot. Jeg glæder mig SÅ meget til at forære ham den. Mon jeg kan vente helt til 1. november? Det skal jeg. Men det er sgu da awesome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar