Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 15. juli 2013

Jeg elsker det fandens hår!!!

Jeg har altså STADIG den fedeste frisure. Jeg er så glad for den, jeg glor på den hver eneste gang jeg er foran et spejl. Så "roder" jeg lige op i håret, så det bliver "frisket" lidt op igen. Så ryster jeg det på plads og ser på det igen. Hvorfor mon jeg ikke har fået denne frisure for mange år siden?  Jeg elsker den!

Her er altså sygt varmt. Måske har jeg bare for meget tøj på. Nå. Sådan er det jo bare. Jeg nægter at tage noget af det af! Jeg sagde til René: "Hvis du gerne vil ned og handle, kan du jo købe en pakke gær". Den unge herre vender så hjem fra Netto med 2 pakker gær; den ene holdbar til den 17. juli, den anden til 26. juli. Så jeg må i gang med at bage. Damn! Jeg ville have haft længere tid, men det har jeg så ikke. Lev med det. Yes sir.

Jeg kan jo evt. bage et franskbrød? Vi har masser af græskarkerner :) Det er kun, hvis mælken er blevet for gammel, at jeg ikke kan bage det. Det kunne være, at jeg skulle ordne det nu. Narh... Det er for sent at bage det nu, hvor jeg faktisk ikke engang har fået bagt pizzaen :) Hvem siger også, at jeg kan klare at bage to ting på én aften? Uh, eller græskarboller! Mmm... Sidste gang jeg bagte, var det kanelsnegle, og vi har fået nok af den slags (jeg har i hvert fald), så græskarboller lyder som en megafed idé!

Men der var jo pizzaen. Hæ. Jeg glæder mig sådan! Jeg tror, at jeg vil gå i gang med at lave dejen, selvom klokken kun er 17:30 :) Vi skal som nok nå at blive sultne inden pizzaen er færdig!

Som min bror altid skriver til mig:

Take care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar