Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 29. juli 2013

Kropsvæske i litervis

Det er for varmt. Alt, alt for varmt. Mine fødder skøjter rundt i deres eget sved, sveden drypper fra mit ansigt, min hår er sjaskvådt, Sveden bulderkoger i min bh. Mine trusser er gennemvædet. Jeg har spist lige godt og vel 30 Sun Lolly i dag. Min sodavand er varm så snart den kommer ud af køleskabet.  Typisk sommer - dette er en af grundene til, at "sommer" ligger godt oppe på min hade-liste. Hvor bliver sneen af? Jeg vil have vinter. Jeg træt af sommer. Jeg magter ikke mere sommer. "Summer Me Soon" - hell no! Der har D:A:D godt nok skudt ved siden af!!!

Nå. Jeg synes bare, at jeg vil dele det med jer, her natten til mandag klokken 01:25. Det er jo vigtigt at man er åben omkring den slags. Eller noget.

Sov godt, og sov køligt, så I ikke dehydrerer mens I sover. :P

(MDNA er i øvrigt helt ok)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar