Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 11. juli 2013

Den røde plasticpose og de smukke briller

Jamen... I dag er det KBJ. Klokken 11. Klokken er kvart i 9 lige nu, og det er jo smukt alt sammen. Men jeg har det pissedårligt. Jeg er trist og i dårligt humør. Tanken om alle de mennesker er hæslig. I dag vil jeg forsøge at have briller på hele dagen. Normalt er jeg ikke det helt store brillemenneske. Ret ærgerligt, når jeg har 3 par. Jeg har faktisk et par rigtig cool briller. som jeg bare elsker at have på! Måske jeg burde skrive lidt om dem på anmeldersiden? Nej, I får sgu et indblik (hehe) i dem her: Disse briller er købt hos Brillegalleriet i Solrød Centeret. Det er en af de bedste butikker, jeg nogensinde har handlet i. Det var to lidt ældre damer, der styrede biksen, og de var SÅ flinke. Jeg fik endda lyst til at gå ind og sige "tak for brillerne" en måneds tid efter jeg havde købt dem. De førte primært Prodesign Denmark briller (var der overhovedet andet derinde?), og det var et vandfald af farver og former, som jeg ikke havde set ved briller før. Så måtte straks købe et par briller derinde. Det var helvedes vigtigt. Derfor købte jeg de briller, jeg fandt pænest
Disse briller har jeg faktisk oven i købet på netop nu. Jeg ved godt, at jeg ser syg ud på billedet - og det var jeg faktisk også, så lad os se bort fra det. Brillerne, how ever, er fantastiske. De sidder godt, de klæder mig - og jeg ser godt med dem på. En dag for mange årtier siden (overdrivelse fremmer forståelsen, right?) så jeg en mand forude, ca. 200meter længere fremme. Han kom gående imod mig, og han havde den sødeste sorte labrador i den ene hånd (i snor). Da han var omkring 50 meter fra mig, stillede jeg synet ind på den søde, sorte labrador - som var en rød Superbrugsen plasticindkøbspose. Det var faktisk den dag, jeg besluttede mig for at få briller. Haha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar