Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 6. juli 2013

Rome Wasn't Built In A Day

Jeg er så fuckertræt. Virkelig. Jeg ville så gerne have haft Jonna på besøg i dag. Men der er kommet ting op hele dagen, som har gjort, at jeg simpelthen bare har været nødt til at aflyse Jonnna. ØV! Jeg havde glædet mig.

Jeg har store problemer med at få lagt ting og sager ind på rapoulsen, for jeg har ikke sådan helt WAUW inspiration. Denne sang med Morcheeba må være dagens soundtrack
Den eneste måde at komme i gang på, er vel... at gå gang? Jeg ved ikke, om det går - men det skal da nok   gå! Jeg har en hel A4 med stikord til en god roman, og jeg har tænkt mig at smide det færdige resultat op på rapoulsen. Jeg kan ikke lægge det op efterhånden, som det kommer, for ofte springer jeg tilbage og laver noget om. Jeg kan selvfølgelig lave en form for fodnote, så det bliver nemt at se, hvilken version, man skal læse. Meeen....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar