Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 5. april 2014

Fed makeup og ingen støvle!

Jamen, så skete miraklet! Støvlen kom af. The boot came off! Det er slut nu, jeg er afsluttet derude fra. Slut, prut finale. Haha. Endelig skal jeg ikke tænke på det længere. Det er jeg bare sindssygt glad for! Yay!

Min smukke stue skal drejes 180 grader. Hvorfor? Jo. Fordi jeg vil have min computer ind i stuen. Mit computerbord er alt for ramponeret, og vi har et ekstra spisebord, som jeg kan benytte. Så jeg vil lige tjekke, om det kan lade sig gøre - men hvorfor ikke, kan jeg ikke se :) Jeg glæder mig til det i morgen - jeg burde tage mål nu, og flytte det rundt i morgen, mens René alligevel ikke er hjemme. Jeg kan nok ikke flytte computeren, for kablerne er rodet under mit bord, men jeg har da tænkt mig at prøve - det er jo ikke svært at sammensætte en computer :) Jeg gør, hvis jeg er i tvivl, det at jeg klipser små sedler rundt om de ledninger, hvor der står, hvor der hvor de hører til :) Haha - så er jeg da i hvert fald også sikret :P

Jeg ved det ikke endnu ikke, det kommer også an på, hvor mange stikdåser, jeg skal bruge, og hvor mange, jeg allerede har.

3 mennesker har i dag sagt til mig, at jeg har set træt ud. Hulya, en ortopædkirurgisk sygeplejerske og en ortopædkirurg. Jeg synes slet ikke, at jeg har set træt ud. Jeg har set smuk ud i dag. Min makeup har været pæn, og jeg har haft pænt hår. Best thing? Det hele er stadig intakt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar