Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 21. april 2014

René er uforskammet

Jeg er helt skudt i mange sange på én gang. Jeg lytter faktisk til dem, sådan, på repeat, og det er skønt! Jeg har selvfølgelig - det skal man have - Nightwishs "I Wish I Had An Angel". Derudover skal man have Andrea Bocellis "Con Te Partiro" (jeg græder hver gang jeg lytter til den, den er så smuk), man skal have Johnny Madsens "Udenfor Sæsonen" (genial sang) - og som rosinen i pølseenden skal man have "Million Dollar Man" af Lana Del Rey. Jeg er på dem, der siger at hun ikke er så god live, side. Hun synger ikke så godt live. Hvorfor ved jeg ikke. Men på pladen er den virkelig god. De fire sange, dem skal man have på sin playliste. Husk det!

  1. "I Wish I Had An Angel" (Nightwish)
  2. "Con Te Partiro" (Andrea Bocelli)
  3. "Udenfor Sæsonen" (Johnny Madsen)
  4. "Million Dollar Man" (Lana Del Rey)
Uden speciel rækkefølge, er dette yndlingssangene i dag! Jeg burde faktisk opdatere min playliste herinde - det er også et godt stykke tid siden sidst - haha. Det er bare fordi de sange, der er på, som oftest er virkelig fede i LANG tid...

Jeg har tænkt mig, her i aften, at få René til at brænde den dvd, jeg har lavet. Eller; jeg har optaget mig selv, og jeg skal have det på en dvd. Eller en cd. Hvad mon der er bedst? Det ved René :) Jeg vil enormt gerne have gjort pakken færdig. Jeg skal også have sendt den pakke til Maria. Den er jo færdig. Jeg skal have skrevet et brev til hende. Det gør jeg bare pr. e-mail. Tricket er jo bare, at det skal ankomme samme dag... :S Men ok - jeg kan jo bare lade som om jeg ikke kan huske grunden til at pakken bliver sendt. Ellers kan jeg bare lade være med at være hemmelighedsfuld. Haha. Jeg tror faktisk bare, at jeg vil sende pakken til hende, i den H&M pose, den ankom i, og så pakke gaven ind - inden i. Det kan jeg vel godt? Men jeg har sgu da ikke noget gavepapir??? Damn... Jeg må lige tjekke! Det er jo en tragedie, hvis jeg ikke har. Ej, okay, så kan vi købe noget, men så skal René ned og købe ind, og det vil jeg helst undgå. Godt så. Jeg har tjekket med Postdanmark. De er sgu ok at sende en pakke som et brev så længe jeg kan presse den ind i postkassen - så jeg sender sgu gaven i den H&M pose, den ankom i. Skriver bare Marias adresse oven på min, og så afsted - næste gang der skal købes ind :)

Men jeg har været evigheder om at skrive dette indlæg - det kan I godt lidt fornemme, ikke? Klokken er snart halv ti om aftenen. Jeg startede omkring klokken halv seks. Hehe. Sådan er det - dagen skrider jo frem, og man er ikke altid lige hurtig. Jeg er ikke, i hvert fald :P

Jeg har også fået en rar sms fra Hamid, som jeg skal svare på. Det gør jeg når jeg er færdig med denne blog. Han sendte den i eftermiddags, så jeg skal nok se at få fingrende ud af røven. Det er tarveligt at lade ham hænge og vente så længe, når det er en sød sms. En sød besked fra Sarah, en sød besked fra Cecilie. Jeg er populær i dag - det er noget, mit hjerte kan lide!

Jeg er simpelthen så glad i dag, jeg synes at det er noget så hyggeligt at sidde her og være kreativ. René er travlt optaget af en eller anden tv-serie, og han bliver irriteret, når jeg snakker til ham. Det er faktisk for dårligt, altså, vi har stort set ikke snakket sammen siden han begyndte på den lorteserie i sidste uge. Jeg ved godt, at jeg også koncentrerer mig meget om ting, når jeg laver noget, men jeg siger sgu da ikke "Jeg sidder altså og laver det her!" Han er faktisk temmelig uforskammet. Psh. Han er irriterende :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar