Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 28. april 2014

Psykologer og ventetider

Hej igen. Jeg er i gang med at finde autoriserede psykologer med en cand.psych. uddannelse, som er medlem af den danske psykologforening, som har en aftale med sygesikringsordningen, og som ligger i Køge-området. Jeg skal ikke gå til en psykolog, det er noget jeg gør, for en, jeg kender. Men de sjovere opgiver jo ikke priser nogen steder! Af dem, jeg har "besøgt", har kun 2 opgivet priser. Så jeg har ringet rundt til flere forskellige psykologer for at skaffe priser på konsultationerne. Eneste problem er, at jeg har glemt at spørge om ventetiden. Hos de fleste  står det på opgivet på deres fælles søgemaskine - men hvad kan jeg bruge det til NU! Jeg må lige ind og se, om jeg kan finde noget :)

Jeg har været til træning, det gik megagodt, men damn, jeg har ondt nu :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar